Nytändning

Oj så kul det känns att starta med den här bloggen igen! Ibland önskar jag att de gamla inläggen hade sparats, men samtidigt är det en befrielse att börja på ett nytt blad.

Den här gången kommer det inte på långa vägar bli lika ambitiöst i RedHeads rapporteringar. Villa och två barn tillåter inte det utrymmet att till tre på natten surfa på kinesiska webbsidor och gissa sig till vad det kanske står om produkterna.. :)

Inte heller kommer det bli avancerade collage i diverse flashiga program den här gången.

Inte heller kommer det bli recensioner av alla de senaste produkterna på marknaden. Av en anledning. Jag har inte plats. Jag kämpar fortfarande med att tömma lagret sedan förra gången..;)

Dessutom har jag tänkt om i fråga om konsumtion. Less is more. Nu för tiden är min quest inte att hitta nästa smink-kick utan att hitta den ultimata necessären. Som en garderob där allt kompletterar varandra med små accessoarer, guldkorn, i avvikande färger. Badrumsskåpet ska skalas ner till det bästa av det bästa och ska passa en småbarnsmamma som en bra dag har 15 min på sig att göra sig i ordning, men som också ska vara räddaren i nöden när ingenting går som planerat och man dessutom kommer på att man ska på AW på kvällen.

Alltså kommer jag inte ha särskilt många läsare som söker det allra senaste. Men om du är som jag, en glad entusiast som älskar smink och hudvård, nyfiken på om andra tycker som du om en viss produkt och helt enkelt gillar att nörda ner dig i tips och annat på en skönt avslappnad vardagsnivå, ja då kommer vi trivas alldeles utmärkt ihop!

Då börjar RedHead rapportera. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0