Garnier Miracle Cream

Det är bara att inse. Jag börjar bli äldre. Äldre än vad jag själv vill inse och känner mig som. Och jag hatar faktumet att jag måste använda mig av anti-ageingprodukter. Bara ordet i samband med mig själv gör mig arg. Jag kommer nog ha svårt att bli gammal. 




Det enda roliga är väl att man får prova på den här. Fast i samma veva lanserar L'Oréal sin nya ungdomsserie..! Som INTE riktar sig till mig! Bit ihop och fortsätt. 

Miracle Cream är en BB-créme med anti-agefunktion...

...som börjar som en vanlig créme...


...för att vid insmörjning bli ljust brunfärgad tack vare micropärlor...



...för att till sist sjunka in som en utjämnande créme över huden.

Doften är fräscht blommig och konsistensen lättarbetad. Och den ger verkligen ett slätare resultat. Porer minimeras och hudfärgen blir utjämnad. 

Det här kanske kan vara något. Anti-ageingprodukt eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0