Sephora mini-haul!

Jag är lite besviken på mig själv.
T skulle plötsligt spela golf två dagar i rad och när han såg min talande, missnöjda min erbjöd han mig snabbt en muta;
-Du får mitt kort och två ensamma timmar på Sephora. 
.....
You're on!!

Idag åkte jag dit. 
Och åkte hem futtiga 570kr fattigare.
Missförstå mig rätt. 
Jag har väldigt stor respekt för pengar. Hemska, ovälkomna tankar har börjat drabba mig på sistone. Tankar som: "Nä, en sån där behöver jag inte." och "Jag gör slut på den jag har hemma först innan jag köper en ny." eller "jag har faktiskt en nästan likadan redan."
Men det har, TYVÄRR, uppstått någon sorts spärr inom mig så att jag inte kan gå bärsärkargång och sprättsprång längre!! Snyft!!
Har det till slut drabbat mig?!
Att inte längre få en kick av att shoppa??!!

Till mitt försvar kan sägas att jag hade gjort bättre ifrån mig om jag jade haft mer tid på mig. Så ett återbesök är redan inplanerat.  :-) 

Men nu ska vi sluta tycka synd om oss själva och njuta av det jag faktiskt fick med mig hem.




Sephora Jumbo Liner 12H wear waterproof i färgerna 09 Khaki och 15 Purple. Jag håller på för fullt och testar dem både som eyeliner och skugga.


Tre penslar följde med:
73 Crease shadow
81 Cream shadow och
90 Must-have angled Liner.

Har inte testat något av Sephoras egna produktion på säkert 10 år! En sned rougeborste, ett (fortfarande oöppnat 😣) rosaglittrigt läppglans) och en guldskugga var det sista jag handlade. Det var i Frankrike, de hade inte öppnat här än och Sephora var det hetaste heta när man var utomlands. Är visserligen det fortfarande.. När man är utomlands.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0