Rusta slår till!

Jag äääälskar att göra oväntade fynd. Som idag. Slank in på Rusta för att hitta en massa billigt julpynt. Har man kids så är mängden pynt viktigare än kvaliteten på pynt. Så in på Rusta. Och nuförtiden går jag aldrig förbi skönhetsavdelningen där. Inte efter tidigare gjorda fynd. Och gissa vad jag hittade. 


Essie. 59kr. 
Närmare bestämt en massa baslack. Massor av First Base och Ridge Filler.
Och några få av den här. 
Protein Base Coat. 
Wow! tänkte jag och rotade lite till. Tänk om jag kunde hitta Matte About You, (visserligen ett toplack) som utgått ut det svenska sortimentet och som jag fortfarande bittert ångrar att jag inte köpte när vi sålde ut den på jobbet.  Klassiskt hjärnsläpp. 
Jag misstänkte att chansen var liten att jag skulle hitta den. Det visade sig vara fel. Den var obefintlig. Lite nere gick jag från hyllan, ändå nöjd med mitt protein-baslack för 59kr. 
Går av en slump förbi en annan hylla med solcreme och tittar av en lika stor slump dit. Där låg två förpackningar Essie slängda. Det ena var ett First Base. Det andra var...:


Oh.My.God. 😵

Det ödet är helt bisarrt. Jag är fortfarande i chock. 


Känslan som sedan infinner sig. Man har hittat sin så länge eftersökta "The Holy Graal". Den känslan är också helt bisarr. Det kommer nog ta ett tag innan jag slutar att instinktivt leta efter den. Det är med lite sorg i hjärtat. 

Ända tills jag ska måla loss ikväll!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0