L'Oréal Top Coats


 
Idag kom L'Oréals nya nagellacktopcoats till butiken.
Till en början var jag inte helt galet förtjust i dem. Inte heller mina kollegor hoppade jämnfota. Så jag var ju tvungen att prova dem alla..!
Som av en tillfällighet hade jag en neutral bas, dagen till ära. Essie "Ballet Slippers".

922 Discoball
En fin silverholo går ju alltid hem. Men det kändes som om vi sett det förut. Fin men inga överraskningar.

916 Confetti
Klassiskt svart/vitt oktagon. Levererar. Ett tunt lager räckte för att få effekt.

920 Gold Leaf
Den här var min favorit vid första ögonblicket. Mama knows her bling!
Och efter ett tunt lager är det fortfarande min favorit.

917 Jackie Tweed
Den som hamnade längst ner på allas lista. Tills den kom på! Blev nästan alla de andras favorit. "Gud vad sugen jag blir på mjukglass!"

919 Grace Tweed
Mitt emellan. Både i flaskan och på fingret. Den fina blå färgen fick dock pluspoäng.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0