H&M Exclusive!

Japp. Den här lilla skönheten har H&M exklusivitet på. Det är Doves duschcreme i nya doften Cocoanut & Jasmine Petals. Och den luktar faktiskt riktigt yummy! 
Jag är ju annars vääääldigt skeptisk till kokosdoftande grejer... Jag, som ÄLSKAR kokos, har inte hittat NÅGON kokosdoftande produkt som jag bara vill sitta och sniffa på i tid och otid. Smeta in mig med om och om igen. Spraya ner mig med och gå ut bland folk. 
Just kokos är en sådan doft som inte är lätt att kopiera. Körsbär samma sak. Pistage ytterligare ett exempel. Konstgjordheten lyser igenom på varje produkt. 
Grejer med den här duschcremen är ju kanske just det. 
Det doftar inte så mycket kokos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0