Isadora Nail & Cuticle Oil

På mitt nattduksbord har det i lite mer än en månad nu stått en flaska av Isadoras Nail & Cuticle Oil. Varje kväll har jag penslat på lite av den här produkten på nagelbanden och sedan legat i mörkret och, nästan lite meditativt, smörjt och maserat. 




Men inte sjutton tycker jag mig se en större förbättring. Naglarna skivar sig fortfarande och nagelbanden är fortfarande torra och spruckna på sina ställen. Same same liksom. 
Så värda sina 79.50 vet jag inte riktigt. 

Detta till trots vill jag ändå ge den 2/5 i betyg. Det ÄR mysigt att ligga och fishla sig till sömns och massagen ger ändå lite effekt. Väldans dryg är den också. Doften är behaglig och att oljan påförs med en pensel slår alla Scratch Nails "Nail Food"- pipetter i världen. 

Så jag säger: hellre den här än inget alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0