Med en klump i halsen.

Sedan ca ett halvår tillbaka har jag haft utslag på kinden: permanenta finnliknande blemmor som inte velat ge med sig. 


Och jag som alltid haft så fin hy! Jag har för mitt liv inte kunnat klura ut vad det skulle kunna bero på. För dålig kost? För lite frisk luft? Ålder? Eller, det mest troliga: någon produkt.
Så jag satte igång och bytte ut produkt efter produkt. Allt från ansiktscreme till primer, till foundation. Utan resultat. Jag kunde bara inte FATTA vad det kunde bara! 
Tills jag för någon dag sedan pratade med min chef. Vi diskuterade L'Oréals Wash Mousse, som jag höjt till skyarna för sin fantastiska rengöringsförmåga och dryghet. Hon hade nu köpt den men kom med en svag sågning: rengöringen i all ära, men hon var ändå tvungen att använda ansiktsvatten efteråt eftersom hon fick blemmor och utslag. 
!
Genast skred jag till verket och bytte ut min ansiktstvätt. Min älskade, outstanding ansiktstvätt! 
Och är det inte själva fasen att jag faktiskt märker lite skillnad.... Och vad gör jag då med alla mina back up-flaskor?? Jag ger det 1 månad sedan måste jag se resultat, om inte så tar jag tillbaka min mousse! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0