L'Oréal Infallible Nailpolish



Någonting, kan det vara mitt jobb..?!, gör att nagellack sitter som olja på en teflonpanna. Jag lackar på morgonen och redan på kvällen har det skavts av på topparna. Och det spelar ingen roll vilket märke, NK som Lidl. Inte heller baslack eller topcoat.
Katastrof. Så allehanda lösningar är välkomna. Jag är öppen för alla förslag, idéer och uppfinningar.
•Depends uv-lampa funkade väl ok men naglarna tog mycket stryk när lacket började ramla av. Lite för skivande naglar dessutom. Lacket följde ju med när nageln skivade sig. 
För att inte tala om den lilla detaljen att det är totalindraget för försäljning.
•Isadoras nyhet gellack utan lampa är det som sitter bäst hittills. Det utlovas över en vecka, jag blev supernöjd med tre dagar. 


Det här blir spännande. Färg 001 Stay Nude. Kanske inte den bästa av färger på mig men, hey!, den var gratis! 

Vad ni ser på bilden är 2 lager lack och 1 lager gel. 
Inte en av de mest lättarbetade formula men det mesta löste sig med lager 2. Dock fick jag lite småbubblor i lacket, jag var nog lite för snabb mellan lagren. Och lite färg fastnade på gelpenseln. Minuspoäng. Där hade jag låtit det torka ordentligt. 

Då så. Bring it on, Infallible..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0