Finito!



Niveas In-Shower Lotion ska användas efter duschgelen och sköljas av. Det känns lite märkligt men man vänjer sig. Många är skeptiska och tror att den lämnar en hinna efter sig eller gör handduken äcklig. Men det sker bara om man inte sköljer av sig som man ska. Bara vanlig avsköljning, som efter duschgele. 
På sommaren duger det alldeles utmärkt med bara den här, ingen övrig insmörjning behövs. På vintern dock, är den ett bra komplement till den vanliga insmörjninen eftersom jag har en tendens att bli extra torr på bl a benen. 
Det enda som gör att jag inte kommer köpa just den här igen är doften. Jag gillar Niveas klassiska doft, men i den här tappningen blir den lite för kvalmig. Den har inte riktigt kommit till sin rätt. Men jag har en after sun-version som nu i perfekt tid åker fram. :-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0