Mini-haul!

Som det så fantastisk populärt heter! Hur många produkter måste det förresten vara för att räknas som ett mini-haul? Jag köpte iaf fyra grejer på två ställen. Räknas det då som ett stort haul kanske? What. Ever. 


Två duschgeleer och en body butter från Body Shop i serien Sweet Lemon. Ääääälskar den doften och borde köpt fler för de var på rea för typ 35kr/st. 

Sen gick jag till NYX och kom äntligen över deras Matte lipstick i färgen Whipped Caviar som varit slut hur irriterande länge som helst. Så nu blir det till att testa. För den här ska vara en bra dupe till Kylie Jenners hysteriskt hypade läppar. Samtidigt tog jag ett till pigment Ultra Pearl Mania i färgen Lime Pearl. Också ett kanonköp för 59kr. Jag gillar dem jättemycket, och för den summan är det inget snack. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0