Nyx-inköp!

I Gallerian ligger ju Nyx General Store vilket är kanon för en sådan som jag. Dvs en gammal räv som älskar att klämma, känna, dofta och smeta på grejerna innan jag handlar. Lyckan när man kommer hem från en riktigt bra runda med händerna fulla med test-rester..! (Och påsarna fulla med produkter..!) 

Jag var främst ute efter Soft Matte Lip Cream i färgen Morocco. Kom dit. Skit. Ingen Morocco. Jäkla tur för tjejen i affären (eller snarare: hålet-i-väggen!) att hon undrade vad jag letade efter. För det innebar att hon plockade fram en Morocco ur sin hemliga låda! Och jag var i extas! I pur glädje plockade jag också på mig en läppenna i färgen Pumpkin, en fantastisk metallic orange! Dessutom gick jag på försäljningstricket att "handla för 100kr och få köpa en ögonskugga för 39kr, ord. 99kr." De ska byta förpackning på dem. Även om de färger de hade kvar inte var så snygga så har jag inte testat Nyx ögonskugga tidigare och jag såg det som en billig chans till ett test. Det blev en guldig sak som heter Pure Gold.


Soft Matte Lip Cream Morocco 95kr
Slim Lip Pencil Pumpkin 55kr
Single Eye Shadow Pure Gold 39kr (90)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0