Sephora Contour Eye Pencil 12HR wear Waterproof



Gick in en snabbis på Sephora. 45 minuter senare gick jag ut med bara den här. Jag vet inte vad det är för fel på mig! Jag har liksom tappat Sephora-stinget..! Hur mycket tid och pengar som helst ( 😝 ) och jag kommer bara ut med en enda fisig penna. Nåja. Min karl är nöjd med det. I alla fall något. 

Och pennan ÄR jag faktiskt nöjd med. Skön konsistens, fin färg och bra pris. Det glider på bra runt ögat, väldigt cremig, och hållbar. Det enda jag märkt med den här typen av pennor, cremiga vattenfasta kohlpennor är att om jag drar den för nära ögat känner jag av den som kladdig och irriterar nästan mina blinkningar. Känslan försvinner efter ett tag men jag är osäker på vad det beror på. Kanske pga att jag har kontaktlinser eller så är konsistensen sådan. 
Oavsett vad så är de kul att lattja med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0