En vanlig dag på jobbet...



L'Oréal/Matbelline representanten var förbi idag och visade lite vårnyheter. Hon hade med sig dessa nagellack, förutom ringfingrets färg. Jag hade målat med Essies Romper Room från vårkollektionen och när hon visade dessa nyheter var jag bara tvungen att dra på ett lager..! :-) Tummen har ... Pekfingret har gula ... Långfingret har aprikosa ... (Ringfingret nämnda Romper Room) och lillfingret har L'Oréals strukturlack Jean från Miss Jeanskollektionen. Färgerna är lite missvisande eftersom de är målade på ett ljusrosa cremelack som både ljusar och cremar upp dem. Otroligt fina dock!

Jag fick också kladda lite på de nya nyanserna från L'Oréals ögonpennor. Också väldigt fina nyanser med superfin hållbarhet! De ser jag också fram emot!

De oj-så-omtalade Baby Lipsen från Maybelline är också här. Och kidsen piper av lycka när de kommer in i butiken. Så jag måste nog köpa alla. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0