Det blev visst resten också...



Japp. Jag var tvungen att införskaffa resten. Så nu har jag alla. 😆
Pust. Det är inte billigt att vara sminknörd... Borstarna kostar ju från 70kr och upp till 140 så ska man nödvändigtvis köpa alla samtidigt får man lägga ut en liten slant. Jag vet, det finns dyrare borstar men när man egentligen inte BEHÖVER nya borstar utan bara MÅSTE HA nya borstar, ja, då kan jag ibland faktiskt få den känslan, att det är en liiite onödig utgift. 
Men jag är SÅ nöjd! 
Så. Låt mig presentera mina nya bästa vänner, från vänster till höger:
Expert Face Brush, Shading Brush, Powder Brush, Rouge Brush, Stippling Brush och Foundation Brush. 

Enskilda recensioner kommer vartefter jag undersökt dem närmare. Men så mycket kan jag avslöja, att den där Expert Face Brush ligger riktigt bra till för ett kanonbetyg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0