Bryn-fiff: Slutet.

Klar! Och jäklar vad jag blivit trådad..! 

Rapid Brow Bar arbetar ju med trådning, två trådar tvinnade runt varandra som drar upp stråna när de tvinnar upp sig. Märklig känsla, inte direkt ont, inte som plockning med pincett direkt! Men man får med ALLA stråna, smått som stort så resultatet blir babylent. Och ljudet, det frasar nästan! Och det lät som om hon skövlade skog, alltså! Jag visste inte att jag hade så mycket hår att ta bort. 😣

Men resultatet då? 
Hade förhoppningar om att få glamorösa måsvingar som skulle göra mig både snyggare och lyckligare, och att brynen skulle bli både längre och hamna högre upp 😎 så visst, lite besviken blev jag. Mest över att hon gjorde ett litet hack i ett av brynen. Och lite missade strån här och där. Och bad henne klippa ner sidorna lite mer. Och är ovan vid att de är så smalare.
Fast vet ni vad? Jag kommer göra det igen. Och vet ni varför? För att brynen blev så utmejslade, distinkta. 
Halleluja för trådning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0