Födelsedagspresenter till mig själv!

Fylla år. 
Heaven & hell. 
Heaven är ju att bli utdragen på överraskningsmiddag av karln, kidsfree. Och att få gå in i vilka butiker man vill. Hur LÄNGE man vill. Och KÖPA vad man vill. Med ett leende från hans sida. Tyvärr var det ju en sen lördagkväll så jag blev ju snuvad på den bästa shoppingen men fick med mig lite godisar från NYX i Gallerian hem: 
Nyx Jumbo Eye Pen i "Milk", klassiker som ska vara kanon överallt, 99kr, 




och 2 Pigment Ultra Pearl Mania i färgerna Purple Pearl (uppenbarligen den lila) och Rust Pearl (galet fin kopparfärg), små flaskor för 50kr med kanonfint innehåll! Seriöst, titta på de små godisarna..! Fy fasen vilket ha-begär jag fick när jag såg dem. Men eftersom jag närmar mig en högre ålder än 26 så kände jag pressen att bete mig som en vuxen. 2 fick allt räcka. Vilket iofs ger mig en anledning att ta mig dit igen. 😝

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0