Max Factor Wild Mega Volume

Nu var det någon månad sedan jag började använda testen jag fick av MacFactors nyaste mascara Wild Mega Volume. MF satsar på lite mer färg och riktar sig mot en ny, yngre och mer experimenterande målgrupp med sin nya mascara och sina Wild Pots, singelögonskuggorna. 




Borsten är av klassiska borst-borst och timglasformad. Det är första gången som jag arbetar med en sådan. Och jag är inte helt överförtjust. Den fångar inte upp tillräckligt med formula och jag kan inte riktigt få till användandet av själva formen. Vad är bättre med en sådan form än en helböjd borste? Men det som stör mig mest är ändå att jag inte kommer åt fransarna i inre ögonvrån utan att smeta ner mig!! Grrrr..! 


Trots detta blir det, om jag skippar innervrårna, hyfsat bra volym. Men det negativa överskuggar det positiva i det här fallet. 

Slutbetyg: 2/5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0