Estelle & Thild Cleansing Gel

Och jag fortsätter kampen mot min egendiagnostiserade rosacea.
Jag har ju snöat in på att det är min älskade L'Oréal Cleansing Mousse som är boven i dramat och har därför ställt undan alla mina flaskor låååångt in i skåpet för att inte frestas att använda dem igen. Nu är det nolltolerans! Inget fusk! Men jag går och sneglar på dem varje gång jag är i närheten. För rosacea eller inte, min hy har aldrig varit renare eller finare än nu. 
På Apoteket köpte jag idag Estelle & Thilds Cleansing Gel för jag tänkte att mildare rengöring än så här går det väl inte att få! Ekologiskt till 98%, fritt från parabener, silikoner och parfymer. Priset 179kr. Låter kanon. Hoppas bara det rengör nu också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0