Säsongsskifte!

Med solen kommer nya behov. Och jäklar vad solen kom idag! Efter en totalusel sommar hittills blev alla lite smått hysteriska idag. 
Så även RedHead. Som brände sig. Trots att jag smörjde in mig. Och garvade högt åt karlns bondbränna. 
Sen såg han MIN rygg.
Jag säger bara: Skrattar bäst som skrattar sist.

Då insåg jag att det var dags att steppa upp. Och det började med ett säsongsskifte i duschen. 


Niveas In-Shower-lotion i smaken "Pampering Honey" torkades av och åkte ner i lådan. Fram kom istället In-Shower Refreshing After Sun Lotion.

Första intrycket: inte lika mjuk och cremig som Honey. Mer fast i konsistensen, som en vanlig lotion. Känns skön mot huden.
Men luktade... liksom... farfar.
Missförstå mig rätt, min farfar var en fantastiskt stilig man. Alltid fräsch och luktade gott av någon exklusiv after shave eller eau de cologne.
Men det är just det. Det luktar det där äldre, stiliga. Inte uppfräschande gurkigt som jag förväntade mig. Jag är dessutom fan av deras vanliga after sun ju! 
Vi håller tummarna att intrycket förändras allt eftersom jag använder det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0