Isadora Gel Lacquer Dag 2.




Helt klart avskavda. Men man ser också på flera naglar att problemet ligger i att de skivat sig. Nåååågon dag ska jag få arslet ur och gå och göra mina naglar och då ska jag testa lacket på dem för att se hållbarheten. Och som sagt, jag HAR ett jobb som sliter väldans på naglarna. Men jag måste ge dem: det sitter bättre än vaf ett vanligt lack gör på mig. Så det här är ett bra lack i "vanligt-lack"-kategorin i min värld. Får helt enkelt låtsas att det ÄR ett vanligt lack, och då är jag ju faktiskt MER än nöjd!! 😝 

Men allt som allt får lacket ändå hyfsade poäng: 
Applicering: Lätt
Färg: Fin
Glans: Ok efter 3 dagar.
Pris: Ok
Hållbarhet: Med tanke på vad de "lovar", njaaaa.

Summa: 2,5/5


Men vänta! Jag har ju glömt att testa att TA BORT lacket också..! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0