Säkerhetsinköp nr 2.

Var fasen är mina Essie "Haute In The Heat??!!! 

Efter att ha varit inne på Åhléns i Bromma Blocks i går och sett att en av mina planerade inköp av kollektionens färger, "Urban Jungle", var slutsålt där fick jag lite panik.
Det hade aldrig slagit mig att någon färg skulle kunna blir så hajpad att den tar slut! 
Så idag smet jag in på Åhléns och säkrade mitt innehav. Nu ligger den här i sin lilla påse, gäckande. Jag vill bara ta påsen och slita upp den och målamålamålamåla.!!!



Har inte mina Essies kommit inom en månad får jag göra just det!! Annars åker denna tillbaka och jag får mitt egna exemplar till specialpris. Den som väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0