Real Techniques on the Go!

När jag reser iväg tycker jag att det jobbigaste att packa ner är borstarna. Seriöst. Dels smetar de ner varenda necessär med klet och färg, dels går de sönder när de fastnar i necessärens dragkedja..! Och att inte stoppade dem i necessär är inte ett alternativ. 

Alltså: förstå lyckan när jag upptäckte det här setet! 299kr på H&M! 
(Craycray.se och Bangerhead.se har det också om man hellre handlar online.)


Jag har blivit lite av en Real Techniques-tönt sedan jag köpte mina första borstar  ett litet tag sedan och nu hittade jag ett reseset med de nödvändigaste borstarna i ett smidigt etui. 
Essential Foundation Brush
Domed Shadow Brush
Multi Task Brush
För att göra setet mer personligt efter mina behov kommer jag stoppa i ytterligare en ögonskuggborste, typ en Shading Brush.






Den här funktionen är dock helt bortslösad på mig är jag rädd... Det kommer bli: Öppna. Använd. Stäng. Men på varenda resa i framtiden! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0