& other Stories-besök!



Jag borde skämmas. Efter alla dessa år och jag har aldrig testat någon av deras produkter..! Men idag tog jag mig i kragen och gick dit.

1 st body scrub Méditerranéen 90 kr
1 st nail color Ruching Plum 70 kr
1 st ögonskugga Sarsenet Petrol 90 kr

Övre swatchen: våt applicering.
Undre swatchen: torr applicering. 
Hm. Inte stans mest pigmenterade skugga men det kanske kan funka ändå. Färgen är ju fantastisk! 

Jag är inte så impad av & other Stories estetik men är inte heller den som är den. Är grejerna kul och bra, dåså.

Någon dag ska jag fixa bilder i dagsljus men ni vet bristen av den varan vid den här årstiden, man hinner ju knappt vakna innan det blir mörkt igen.. 😆





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0