The famous Z-palette

The Z-palette är en omtalad kanonuppfinning. Kanske har jag levt under en sten men jag vet ingen svensk motsvarighet. Upplys mig gärna om ni vet om alternativ! 
Jag beställde min från Makeup Geek, 17$, och förstår nu inte hur jag klarat mig utan den innan?! 
Den är lika enkel som genialisk. Det är en låda med magnetisk botten och genomskinligt lock. Däri lägger man sedan sina behållare med skuggor, rouge etc. Man kan också försiktigt plocka ut den lilla metallbehållaren ur sina orginalförpackningar för att samla alla på ett ställe. Arrangera skuggorna i olika kombinationer eller plocka bara med de du vill ha på resa. 
Jag hade en massa lösa skuggor som jag inte hade någon riktig ordning på men kolla nu!!

Och uppenbarligen behöver jag en till eftersom de ligger dubbelt... 😆


Liten och behändig. Bara att stoppa med sig i väskan. 

En sådan här liten goding får mig att vilja de-pota resten av mina skuggor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0