OPI Nail Envy Sensitive & Peeling

Vad fasen ska man ta sig till? Jag är så trött på mina skivande naglar! Har testat mycket men inget verkar fungera. 


Så dagens besök på Sephora resulterade i den här. Nail Envy Nail Straigtener Sensitive & Peeling. Den ska penslas på två lager sedan ett lager varannan dag. 
290kr så nu jäklar måste den vara ruggigt bra! Som med det mesta annat jag läst om är den både älskad och hatad. Många beklagar sig över det uteblivna eller magra resultatet kontra priset, andra tycker att den är värd varenda krona. Själv är jag så sjukt skeptisk vid det här laget att den har en hel del att bevisa för att få plus i min bok.
Tro nu inte att jag är helt utan sjukdomsinsikt! 😆 Jag vet att boven i dramat ang mina naglar är dels mitt jobb som sliter på dem men också det här med lackborttagningen. Jag gillar ju att pyssla med dem och har sällan en manikyr längre än två dagar innan jag tröttnar och måste ha något nytt. Och omålade naglar är INTE en av mina favoriter..! Waste of nails liksom. Men nu får jag anstränga mig lite och använda färgat lack som en del i behandlingen, dvs lacka efter två dagar av Envy-lackande och på så sätt förlänga tiden mellan borttagningarna.
Så bring it, OPI! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0