H&Ms Colour Essence Eye Pencil. x 4...

Jag vet, jag har blivit lite obsessed av H&Ms nya Beauty-serie. Jag är nyfiken på hur ett så stort företag levererar när de lovat så mycket. Och för en gångs skull är jag inte så jäkla negativ och skeptisk utan jag tror ta mig tusan  att jag kommer inhandla en hel del. För levereras kvalitet till H&M-priser kommer mina H&M-aktier att skjuta i höjden! #meganöjd 


Och inte är jag bara insnöad på den här serien, jag är också insnöad på blå/gröna ögonpennor. Farlig kombo=storinköp. Men vad fasen skulle jag göra?! De kostar ju bara 49.50!!




Uppifrån och ner:
- Teal with it
- Spruce me up
- Silver Jade
- Azure Thing

Pennorna känns riktigt mjuka och cremiga när jag testar dem och imorgon ska jag kolla hållbarheten. Vi börjar med Silver Jade.

Enda smolket i min lyckobägare just nu:


Ser ni? Hur etiketten släpper runt om? Väldigt irriterande för en OCD-lightare som jag och det drar dessutom ner kvalitetesintrycket på mina grejer! Inte ok H&M. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0