Bryn-fiff!

Idag är det dags. Att bli av med en oskuld. Mina bryn. Aldrig har jag låtit någon nära dem men med det brynfokus som för tillfället råder är det inte mer än rätt av en beautynörd att veta vad allt handlar om! 

Så nu ska ett proffs få ta sig an mina små specialfall. Specialfall? undrar ni kanske. Javisst. Mina bryn är inte riktigt formade som andras. De går upp från ögat, so far so good. Men sen, när alla andras strån riktar sig NEDÅT i vingen tar mina strån och sträcket sig UPPÅT..! De växer nedåt men riktar sig uppåt, fattar ni? Så för att få ett bryn med hyfsad form, dvs klassisk vinge, upp-böj-ner, måste jag klippa ner dem regelbundet. Jag har visserligen fått dem småplockade när jag gjort ansiktsbehandling men idag ska ett fullblodsproffs få ge dem 100%s uppmärksamhet. Iaf i 15 min...
Rapid Brow Bar Nacka Forum, hit me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0