Real Techniques Miracle Complexion Sponge



Då ska vi se. Jag har sagt det förut, H&M går från klarhet till klarhet. Och ett steg i denna framgångsrika riktning är ju  satsningen på Real Techniques. Nu har svampen kommit in samtidigt med en concealer-borste, en contouring-borste och en indragbar kabuki-borste. 

Svampen går på 89,50 och det är den jag är mest nyfiken på. Den jämförs ju överallt med originalet av original: The Beauty Blender. Inte för att jag har testat The Beauty Blender för jag tycker inte att den är riktigt prisvärd. Jag menar, 200 spänn för en skumgummibit. Please. 
Och där gick jag totalt emot mig själv eftersom jag lätt köper ett nagellack för 350kr. Skenhelig är bara förnamnet.

Imorgon packar jag upp den här lilla rackaren och tar den på en liten testtur. Återkommer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0