Finito!

Jaha. En avslutad produkt kommer sällan ensam, eller hur heter det? 😝

Den här lilla rackaren heter Chocomania och är en miniversion av Body Shops fantastiska body butter. För en herrans massa år sedan (dvs när den släpptes 2013...) fick jag två stycken av den här och kan inte riktigt bestämma mig. Gillar jag den eller inte? 
Produkten. Absolut.
Men doften? Hm.
Den är vääääldigt chokladig, nästan på gränsen till övermäktig. Eller är den till och med över gränsen? Den hade varit mer ok om den inte hade suttit i så jäkla länge! Två oduschade dagar senare känner jag fortfarande pustar av den. Och det blir för mycket. 

Nä. Jag bestämde mig medan jag skrev detta. Jag gillar inte doften. Jäkla skönt att de är slut nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0